Wysłany: 2015-10-02, 20:43 Kędzierzyn - Koźle (od Opola do Katowic)
My zaopatrujemy się ze strony barfny.pl ;) jestem bardzo zadowolona, zawsze dostawa do domu lub na wystawę lub możliwy odbiór osobisty. Produkty firmy Primex, łatwe do podziału na porcje, fajnie można pomieścić w zamrażarce ;)
Udział BARFa: 90-100%
Dołączyła: 06 Paź 2015 Posty: 257
Wysłany: 2016-09-09, 08:38
W środę wieczorem jako użytkownik niezarejestrowany robiłam zamówienie w sklepie Modern Pet, mail potwierdzający nie doszedł mi do dzisiaj, odpowiedzi na wiadomość z zapytaniem co z tym począć (którą wysłałam wczoraj rano) również nie dostałam. Ktoś tak już miał? Czekać cierpliwie, czy składać zamówienie jeszcze raz? Boję się, że ja będę czekać, a im wyjdzie cały cytrynian wapnia
Basiek
Barfuje od: 2014
Udział BARFa: 50-75% Pomogła: 4 razy Wiek: 58 Dołączyła: 14 Cze 2016 Posty: 421 Skąd: Konin
Wysłany: 2016-09-09, 13:26
Potwora ja wczoraj chciałam wejść na stronę sklepu Modern Pet i nie mogłam. Przy tej stronie znalazłam informację "Ta witryna mogła paść ofiarą ataku hakerów". Dzisiaj ta informacja również widnieje przy stronie, ale udało mi się na nią wejść. Może skontaktuj się telefonicznie ze sklepem? Na stronie znajdują się dwa numery telefonów - 22 750 74 96 lub 502 200 189.
Udział BARFa: 90-100%
Dołączyła: 06 Paź 2015 Posty: 257
Wysłany: 2016-09-10, 10:45
Basiek, dzięki - dziś dostałam maila, że powiadomienia nie wychodzą z ich sklepu i próbują naprawić ten problem. Okazało się też że dzwonili do mnie wczoraj jakiś czas po tym, jak napisałam posta (śmieszny zbieg okoliczności, jakby monitorowali posty o swoim sklepie ) , ale nie miałam jak odebrać a później jakoś wyleciało mi z głowy żeby sprawdzić kto to.
W mim przypadku jest tak: zamówienie 19.10.2016 w nocy, wpłata na konto natychmiastowa, przypuszczalnie 20.10.2016 dotrze na konto sklepu.
Sprawdziłam dostępność wszystkich składników zamówienia, wybrałam te dostępne "od ręki". Zdecydowałam się też na opcję dostawy za 5 zł (sklep warszawa Kabaty, ja Warszawa Mokotów).
Mail automatyczny z systemu sklepu o przyjęciu zamówienia i nadaniu mu numeru plus dane do przelewu w parę minut po złożeniu zamówienia. Od tej pory grobowa cisza. Na stronie w regulaminie jest informacja, że realizacja zamówienia to 7 dni roboczych. Co jednak spowalnia tą realizację w moim przypadku nie mam pojęcia.
26.10.2016 zdenerwowana brakiem jakiegokolwiek sygnału napisałam maila z pytaniem na jakim etapie jest realizacja zamówienia i DLACZEGO tyle trwa, skoro suplementów nie trzeba sprowadzać i dostawa na terenie tego samego miasta. Mail został zignorowany.
Dziś-28.10.2016 próbowałam dodzwonić się do sklepu w różnych godzinach z różnych numerów telefonu-bezskutecznie, mimo iż w informacji na stronie sklepu godziny kontaktu podane są jak wół.
Jestem ostro wkurzona, mam ochotę zrezygnować z zamówienia, zresztą teraz najprawdopodobniej mogliby dostarczyć je dopiero w środę 2.11.2016.
kiedyś dawno temu kupowałam coś u nich, nie było problemów.Teraz mają szerszy asortyment ale chyba znacznie gorsze podejście do klienta.
Barfuje od: 2012.08.20
Udział BARFa: 90-100% Pomogła: 4 razy Dołączyła: 31 Sie 2012 Posty: 2808
Wysłany: 2016-10-29, 00:04
Hmmmm, ja coś kiedyś kupowałam w babuzoo tylko nie pamiętam kiedy i co to było Musiałabym zajrzeć do swojego konta na ich portalu. Ale chyba problemów z nimi wtedy nie było, bo gdyby były to bym na pewno ich zapamiętała
_________________ Mimo, że regulamin forum to FIKCJA - Śpiewać to rzecz ludzka, miauczeć to rzecz boska... (Zhuangzi 庄子)
W sprawie Babuzoo nic się nie zmienia. Od 19.10.2016 brak kontaktu z ich strony, nie odbierają telefonu, nie odpisują na maile, nie zanosi się na realizację zamówienia. CHAMSTWO !!! Gdyby były jakieś problemy to normalne jest zwrócenie się do klienta, wyjaśnienie, negocjacje...
Jutro mam robić mieszankę i będzie niekompletna
Basiek
Barfuje od: 2014
Udział BARFa: 50-75% Pomogła: 4 razy Wiek: 58 Dołączyła: 14 Cze 2016 Posty: 421 Skąd: Konin
Wysłany: 2016-11-02, 23:28
Yoashya dziękuję za ostrzeżenie. Nie wiem czy to zgodne z prawem, ale oni chyba są na fejsie, może tam się do nich odezwij. Przy Urzędzie Miejskim są Rzecznicy Ochrony Praw Konsumentów, zadzwoń i zapytaj co masz w tej sytuacji zrobić. Ja czasem korzystam z ich porad. Bo niestety w Polsce jest "wolna amerykanka".
Dragana, Basiek, dziękuję :)
Sytuacja bez zmian, z tym, że postanowiłam zrezygnować z zamówienia i zażądałam zwrotu wpłaconej kwoty.
Na facebooku działają na bieżąco, czyli kwestia wypadków losowych (typu osoba prowadząca sklep zmarła lub w jest szpitalu itp) nie ma tutaj miejsca i dzięki Bogu ale tym bardziej przegięcie. Nie jestem jedyną "zapomnianą" (czyt. "ignorowaną" ), ponieważ wpisów o pilny kontakt w sprawie zamówienia znalazłam więcej.
Czekam na zwrot kasy a jak się jutro nie doczekam, to działam dalej.
Do barfnej mieszanki zabrakło mi dzisiaj hemoglobiny (Fortan).... Do następnej zabraknie kolejnych składników...
yoashya, hemoglobinę ja kupuje w Karczewie, koło Otwocka, może to niekoniecznie bardzo blisko ale dla mnie akurat po drodze. Jest tam taki sklep przy kościele z produktami masarskimi, do wyrobu wedlin z przyprawami typu siatki, sznurki, flaki (takie na kiełbasę, salceson) no i jest krew suszona Aprothem. Nie wiem co prawda po co mąż kupił 2 torebki po 500g - ale kupił
Dziękuję ismenko za podpowiedź. Kurcze, to jednak dość daleko i akurat nie w tą stronę... A czy ta hemoglobina jest wołowa?
Babuzoo się odezwało, że mieli problemy i zwrócą kaskę. Mój post na facebooku zadziałał? Ale dziś zniknął .......... Ciekawe.
doradora
Barfuje od: 09.2014
Udział BARFa: 90-100% Pomogła: 4 razy Dołączyła: 09 Cze 2014 Posty: 1593 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-11-04, 12:10
yoashya, fortain to hemoglobina wieprzowa, a nie wołowa
krew wieprzową suszoną, jakości spożywczej, możesz kupić na allegro, to jest produkt masarski, do produkcji kaszanki, salcesonów itp.
Aż się boję składać gdziekolwiek indziej zamówienie.....
Basiek
Barfuje od: 2014
Udział BARFa: 50-75% Pomogła: 4 razy Wiek: 58 Dołączyła: 14 Cze 2016 Posty: 421 Skąd: Konin
Wysłany: 2016-11-04, 22:43
Yoashya, dobrze, że Ci zwrócili pieniądze. Mojej koleżance nie zwrócili, gdy kupowała na Allegro. Ja płacę przy odbiorze i z nieznanego sklepu sprawdzam zawartość przy kurierze. Fakt, że wychodzi to dużo drożej, ale nie tracę pieniędzy. Przy małych kwotach (np. 100zł), policja nic nie zrobi złodziejom. A dla mnie to nie są
małe pieniądze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum