BARFny Świat Strona GłównaBARFny Świat Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Kontakt  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Cześć!
Autor Wiadomość
Olenka 


Barfuje od: 10.2016
Udział BARFa: 90-100%
Wiek: 28
Dołączyła: 29 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Bytom
Wysłany: 2015-04-30, 13:16   Cześć!

Cześć wam! :)

Na imię mi Ola, mieszkam w Bytomiu, mam 20 lat i studiuję.
Obecnie jestem bez żadnego zwierzaczka - za to przeżyłam piękne 11 lat z moim zielonookim, pręgowanym tygryskiem. On rozwinął we mnie miłość do zwierząt, choć szczególnie do kotów, a koty kocham wszystkie ;) Teraz jest za Tęczowym Mostem, bo jego serduszko prawdopodobnie nie wytrzymało narkozy podczas operacji wycinania guzków. Karmiłam go źle (whiskasy i temu podobne) , z czego nie zdawałam sobie sprawy - teraz planuję adoptować kociaka ze schroniska, chcę go jednak przyjąć i karmić świadomie i zdrowo. Dlatego tu jestem, czytam i będę mieć dużo pytań :)

Pozdrawiam!
 
 
Tufitka 
Ekspert

Barfuje od: 17.02.2013
Udział BARFa: 75-90%
Pomogła: 20 razy
Dołączyła: 21 Sty 2013
Posty: 3006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-30, 13:46   

miau miau, na forum, jak kociak do Ciebie zawita, chętnie obejrzymy jego zdjęcia (tutaj oswajacz zdjęć - http://www.barfnyswiat.org/viewtopic.php?t=387 )
_________________
„Im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.”
George Bernard Shaw
 
 
Olenka 


Barfuje od: 10.2016
Udział BARFa: 90-100%
Wiek: 28
Dołączyła: 29 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Bytom
Wysłany: 2016-08-21, 15:13   

No i w końcu się doczekałam!
Kociak został wzięty ze schroniska, już się chwalę, oto nasz mały diabełek: