BARFny Świat Strona GłównaBARFny Świat Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Kontakt  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Animalcare - nieuczciwy sklep?
Autor Wiadomość
dagnes 
Administrator


Barfuje od: 2008
Udział BARFa: 75-90%
Pomogła: 23 razy
Dołączyła: 13 Wrz 2011
Posty: 4837
Wysłany: 2013-02-02, 22:29   

Z wielką przykrością i smutkiem przeczytałam ten wątek :-( .
Tym bardziej jest mi przykro, że w Polsce jest/było tak niewiele miejsc, w których można zaopatrzyć się w niezbędne do BARFa produkty, a teraz najprawdopodobniej będzie ich jeszcze mniej. Szkoda, bo o ile nie znajdzie się w najbliższym czasie sklep, który wypełni lukę po animalcare, wielu barferów będzie miało utrudniony dostęp do niektórych preparatów i być może będzie zmuszonych do sprowadzania ich z Niemiec. Ponadto z powodu nierzetelności sklepu cierpią zwierzęta, co często bardziej boli niż nasze własne, ludzkie, zszargane nerwy. Niestety życie pisze nam scenariusze, których sami dobrowolnie na pewno nie wybraliśmy.

Otrzymałam dziś informację, że sklep animalcare nie jest już własnością forumowej aurinko, nie wiem niestety kiedy dokładnie zmienił właściciela, ani jaka jest aktualna sytuacja firmy prowadzącej sklep i jakie ma ona plany odnośnie strategii postępowania z klientami.
Aurinko obiecała, że wypowie się w tym wątku i poda jakieś dodatkowe informacje, jednak zaznaczyła, że ma utrudniony obecnie dostęp do internetu i nie wie kiedy da radę to zrobić.

Annazoo napisał/a:
To tym bardziej przykre, że właścicielka sklepu nie jest zwykłym użytkownikiem tego forum a moderatorem jednego z działów.

Rozumiem Wasze rozgoryczenie oraz to, jak się czujecie po przejściach z nierzetelnym sklepem animalcare. Jednak bez względu na to, kto był i jest teraz jego właścicielem, chciałabym by sytuacja na Forum była jasna. Forum BARFny Świat w żaden sposób nie jest powiązne, i nigdy nie było, z firmą prowadzącą sklep animalcare. Aurinko została Moderatorem tego Forum jako osoba prywatna, podobnie jak każdy z pozostałych Moderatorów. Pomimo tego, jako Administrator BARFnego Świata czuję się wyjątkowo niekomfortowo w zaistniałej sytuacji, choć wiem, że prowadzenie przeze mnie wywiadu gospodarczego nie wchodzi w grę, nie mogę też brać odpowiedzialności za to, jak osoby moderujące hobbystycznie Forum wywiązują się ze swych obowiązków na własnym gruncie zawodowym. Zapewniam, że wszelkie informacje, znajdujące się na Forum, o miejscach, w których można zakupić produkty związane z dietą BARF podawane są w dobrej wierze i jedynym kryterium, jakim się kierujemy, jest przydatność danego produktu w żywieniu zwierząt. Nie badamy kondycji finansowej sklepów oferujących te produkty ani jakości obsługi klientów. Animalcare był więc wskazywany na tym Forum jako możliwe miejsce zakupu produktów związanych z dietą BARF, podobnie jak inne sklepy. Niemniej jednak czuję, że aurinko mogła udzielić nam wszystkim jakiejś informacji wcześniej.

Aby zaoszczędzić kolejnym Forumowiczom przykrych niespodzianek, które mogłyby ich spotkać ze strony sklepu animalcare, usunęłam ze spisu suplementów linki do produktów barfowych oferowanych przez ten sklep. Wiem, że unikanie kontaktu z klientami w połączeniu z przeciąganiem płatności czy przetrzymywaniem pieniędzy zwykle świadczy o fatalnej kondycji finansowej firmy, która zbliża się do upadku.

Dobrze, że powstał ten wątek, bo dzięki niemu inni unikną problemów w przyszłości.
Wszelkie informacje o doświadczeniach ze sklepami oferującymi produkty, którymi mogliby być zainteresowani bywalcy naszego Forum są tu zawsze potrzebne i zachęcam do dzielenia się w tym dziale opiniami o sprzedawcach.
_________________
Aby dotrzeć do źródła, musisz iść pod prąd
 
 
ciocia_mlotek 
Ekspert


Barfuje od: 25.07.12
Udział BARFa: 90-100%
Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 01 Sie 2012
Posty: 4452
Skąd: góry Szkocji
Wysłany: 2013-02-02, 22:56   

A mi się bardzo podoba postawa administracji.
Nie miałam do czynienia z tym sklepem. Nie wiem też czy problemy z nim pojawiły się już przy poprzednim czy dopiero oecnym właścicelu.
Podoba mi się bardzo, ze administracja nie wiąże forum ze sklepem i nie broni go na siłe ze względu na to, że należał on do użytkownika forum. A niestety takie sytuacje się zdażają. Dlatego z mojej strony wyrazy szacunku
_________________
Taz i Cu sith na surowo
 
 
yoashya 

Barfuje od: 11. 2011
Dołączyła: 16 Lis 2011
Posty: 137
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-02, 23:04   

Bardzo dziękuję za wpisy, które potwierdziły moje obawy. Jestem szczególnie wdzięczna Dagnes za bardzo rozsądne podejście i to, iż adresy animalcare zostały usunięte. Sama chciałam to zasugerować, nie z mściwości lecz jako wniosek nasuwający się sam z siebie- skoro sklep nie wywiązuje się z zamówień, to nie należy go w żaden sposób promować i narażać kolejne nieświadome osoby na takie przejścia.
Ostatnio zmieniony przez Sojuz 2014-05-05, 11:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Annazoo 


Barfuje od: 14.04.2012
Udział BARFa: 90-100%
Pomogła: 2 razy
Wiek: 64
Dołączyła: 09 Kwi 2012
Posty: 211
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-02-03, 10:56   

dagnes napisał/a:

Forum BARFny Świat w żaden sposób nie jest powiązne, i nigdy nie było, z firmą prowadzącą sklep animalcare. Aurinko została Moderatorem tego Forum jako osoba prywatna, podobnie jak każdy z pozostałych Moderatorów. Pomimo tego, jako Administrator BARFnego Świata czuję się wyjątkowo niekomfortowo w zaistniałej sytuacji, choć wiem, że prowadzenie przeze mnie wywiadu gospodarczego nie wchodzi w grę, nie mogę też brać odpowiedzialności za to, jak osoby moderujące hobbystycznie Forum wywiązują się ze swych obowiązków na własnym gruncie zawodowym.

To zupełnie zrozumiałe i tak patrzyłam na całą sytuację.
Natomiast faktem jest, że zaufanie do forum automatycznie rozciąga się na zaufanie do osób funkcyjnych.
Dlatego Twój wpis uważam za bardzo cenny.
Dziękuję.
  Zaproszone osoby: 2
 
sliver_87 

Barfuje od: XI.2010
Udział BARFa: 90-100%
Dołączyła: 22 Wrz 2011
Posty: 395
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-02-03, 13:16   

widzę, że nie tylko ja mam problem z tym sklepem.
długo nie pisałam o tym, bo miałam nadzieję, że towar dojdzie.
ale tak samo zamówiłam towar zaraz na początku stycznia i to za niemałe pieniądze i do dziś ani zamówienia ani pieniędzy. jutro będę dzwonić w tej sprawie aby pieniążki po prostu zwrócono. zakupy będę musiała zrobić gdzieś indziej. po prostu. ale przykre to jednak..
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template forumix v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne