doradora
Barfuje od: 09.2014
Udział BARFa: 90-100% Pomogła: 4 razy Dołączyła: 09 Cze 2014 Posty: 1593 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-08-27, 08:32
o sklep bitiba.pl chciałam was zapytać (tylko mnie nie straszcie, bo zamówienie już opłaciłam)
wygląda bardzo podobnie do zooplusa, też jest z München, nawet maile po zamówieniu wysyła w jednakowej formie
a ceny ciut niższe...
Barfuje od: 01.07.2014
Udział BARFa: 50-75% Pomogła: 1 raz Dołączyła: 12 Lip 2014 Posty: 708 Skąd: lubelszczyzna
Wysłany: 2014-08-27, 08:58
Może dlatego, że to ten sam kraj, nie wiem, miałam obawy co do bitiby, najpierw zapłata na konto, czekanie na przesyłkę ale nie ma strachu spisali się solidnie, natomiast zooplus wkurzył mnie przy reklamacji zakupu, kupiłam mate samochodową, mata popękała, odeszła z niej guma od spodu, przy zamkach błyskawicznych również spękało i nie chcieli mi uznać reklamacji, nie darowałam, męczyłam temat aż mi oddali równowartość za matę a na proponowali na początku 20 zł bonu na zakup karmy.
Bitiba jest ok.
Zooplus chyba bardzo mnie nie lubi, albo tak lubi że, wiecznie chce mi prezentować gratisy. Tylko te pomyłki i interwencje są już męczące, bo zanim odpowiedzą, zanim doślą to kolejne dni mijają. Praktycznie wtopy zdarzają się co zamówienie, i pewnie już bym ich odpuściła gdyby nie kuszące oferty trafiające się w promocjach. Ostatnio smycz automatyczna zamiast w rozmiarze L przyszła w S, a udało mi się skontaktować z kimkolwiek dopiero przez wiadomości prywatne na FB, . Jeszcze wcześniej niewłaściwa gramatura opakowania suszonych żwaczy, czy pęknięte plastikowe pudełka ze smaczkami (akurat mi na nich zależało, że nie wzięłam w większym kartonowym opakowaniu wychodzącego taniej). Oczywiście sprawy zawsze są rozwiązywane pozytywnie nawet ze smyczą która z ich sugestią trafiła na rzecz potrzebującego psa, tyle ze w formie bazarku
Tym razem zamiast 2 wersji smakowych suchej karmy, przysłali 2 op tej samej. Niby drobiazg, ale niby dlaczego mam im odpuścić. Oraz wyszło że, nawet na etapie kuriera trzeba ich pilnować. Na paczce zabrakło nr domu, więc gdyby nie moja natychmiastowa reakcja i telefon do GLS po przeczytaniu w opcji śledzenia monit "zły adres", to pewnie wróciła by do Niemiec a realizacja jeszcze bardziej by się przeciągnęła
Pakowanie ma charakter automatyczny, dlatego zapakowane są jak są, a i pomyłki są częste. Aż dziw że im się to opłaca
Hmm ja juz wielokrotnie kupowalam w Zooplusie i nigdy nic nie bylo... dopiero ostatnie zamowienie pomylili i zamiast 4kg Happy Cat przyjechalo 1,5kg Hills Indoor. Tego samego dnia mi wyslali prawidlowa karme na swoj koszt a Hills pozwolili zatrzymac takze mialam za free1,5kg worek.
Teraz czekam az beda mieli znowu Nature Diet w ofercie zeby zrobic zamowienie.
Widocznie takie mam do nich "szczęście". Z Zooplusa korzystam już prawie 6 lat, ostatnio rzadko bo dieta nie oparta na suchej karmie (w sumie potrzebna tylko na wyjazdy), a te nieprawidłowości to dopiero rok temu się zaczęły Najgorsza wtopa z tamtą smyczą automatyczną, praktycznie czekałam na nią 2 tygodnie
Teraz znów próbują mi wcisnąć kwotę za brakującą karmę na konto, co mnie niestety nie interesuje, bo to była okazyjna cena i wolę brakujący artykuł
Mi się nigdy nie trafił problem ze 'składem paczki'. Zawsze przychodziło wszystko co zamówiłam, nigdy za dużo, nigdy za mało. Może do Ciebie wysyłają z jakiegoś felernego magazynu? :P Do mnie zazwyczaj paczki idą z Wrocławia, czasami z Komornik.
_________________ Ze mną Brzeskie Koty Mięsożerne: Mefisto, Mia, Manga, Bambo, Nyks, Hades i Gizmo. [*] Maura [*][*Mocca[*]
Tymczaski: Krówka, Odra i Bruno.
Fundacja Brzeskie Koty
Ja korzystałam kiedyś z zooplusa. Początkowo byłam zadowolona, ale po paru drobniejszych wpadkach któregoś razu przetrzymywali moje pieniądze około trzy tygodnie i nie byli uprzejmi poinformować, że czekają na dostawę towaru. Odezwali się dopiero paru moich mailach! Cóż, no nie, dziękuję. Gorzej było tylko z krakvetem.
Barfuje od: 03.11.2012
Udział BARFa: 90-100% Pomogła: 3 razy Dołączyła: 03 Sie 2012 Posty: 663 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-28, 20:36
miska11, z mojego doświadcznia wiem, że lepiej wybierać opcję płatności przy odbiorze. Raz, że nie denerwuję się opóźnieniem wysyłki - nie ma, to nie ma, pieniędzy nie wpłaciłam. Dwa, że kurier nie zostawi paczki gdzieś po ludziach i pofatyguje się zadzwonić umawiając szczegóły dostawy
Natomiast do tej pory nie wiem, po co na zamówieniu (np. w Krakvecie) wypełnia się pole z informacjami dla kuriera, skoro potem nie są czytane Napisałam o możliwej dostawie po konkretnej godzinie wyłącznie po południu, a kurier dzwoni, że on może być tylko przed południem albo że nie zauważył dopisku... Nie zazdroszczę im pracy i wiem, że lekko nie mają, ale jakiś logistyk mógłby to lepiej opracowywać, bo są stratni na paliwie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum