BARFny Świat Strona GłównaBARFny Świat Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Kontakt  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
nowe rudzielce na forum
Autor Wiadomość
Blont 


Dołączyła: 07 Lip 2020
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-20, 22:54   nowe rudzielce na forum

Dzień dobry wszystkim,

chciałabym przedstawić Wam naszych chłopaków Jurka (rudy) i Ryśka (biały).
Synki urodziły się na kaszubach nad kurnikiem pewnej Pani B.
Gdy miały 3-4 tygodnie ich mama zaginęła. Pani B. wzięła je pod opiekę tymczasową,
zamieszkały w klatce na króliki, miały ciasno, niezbyt czysto ale przetrwały.
Jednak po pierwszej wizycie u weterynarza z trzech kociąt zrobiły się dwa..
Z tych dwóch Jurek ma się świetnie, Rysiek stara się dojść do siebie, musi odbudować wibrysy
i pozbyć się miauków kuwetowych).

Od tygodnia chłopaki mieszkają z nami w Warszawie, są przerozkoszne, uwielbiają kopać się po głowach,
bardzo się kochają. Nas już chyba też, dają całuski, przytulaski i mruczaski.
Pani Wet powiedziała, że będą z nich kocury.

Żywieniowo było tak, Pani B. dawała im whiskas junior + karmę dla psów chyba + sucha
My zaczęliśmy od karmy Wild Freedom i Schesir tuńczyk z aloesem by przestawić kociaki
z karmy bezmięsnej na karmę mięsną - nie było problemów.
Dziś ruszyliśmy z barfem (dzięki za przepisy na forum, przydatna rzecz dla początkujących).
I tu mamy problem, synki zakochały się w barfie od pierwszego kęsa, strasznie na nas krzyczą
ciągle im mało.. czy są jakieś ograniczenia w ilości barfa dla kociaków w tym wieku (2 miesiące)? Dziś wymusiły na mnie 300 g barfa + 100 g puszki (na zapchanie). Chłopaki są wciąż bardzo
łapczywe, nie chcę by się przejadły z tego powodu.

Jesteśmy amatorami w barfie, ale czytamy tutaj wątek za wątkiem i się uczymy.

Teraz przedstawię nas, Karolina i Tomek, młodzi rodzice tych dwóch rudasków.
Jesteśmy RAW więc jak znaleźliśmy BARF to nie mieliśmy wątpliwości, że nasze syny
będą tak właśnie jeść. Wspaniale, że dziś się z nami zgodzili.

Będzie nam bardzo miło po mału Was wszystkich poznać
Pozdrawiamy wraz z naszymi cukiereczkami.

 
 
Blont 


Dołączyła: 07 Lip 2020
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-20, 22:55   

nie umiem wam załączyć zdjęcia chłopaków :hmm:
 
 
Sierra 

Barfuje od: 01.12.2018
Udział BARFa: 90-100%
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 04 Gru 2018
Posty: 752
Wysłany: 2020-07-21, 00:00   

Jakieś normy dla kociaków są, ale... nigdy ich nie stosowałam :oops: . Zawsze dawałam kociakom najeść się do oporu :oops:

Ale fakt faktem, 10 tygodniowy kociak jadł ilość zbliżoną do tego, ile jadła jego (karmiąca go "przed snem") mama :lol: . Rekrod zaś padł u 4 miesięcznej kotki, w pewnym momencie wcinała 350 g na dzień :twisted: .

Kociaki mają niesamowity apetyt, dodatkowo chłopaki mają co nadrabiać i mogą mieć apetyt jeszcze większy - kochać, karmić i przeczekać, za parę miesięcy zaczną się lekko ograniczać :mrgreen: . Zainteresować się dopiero jeśli chłopaki zaczną się podejrzanie zaokrąglać albo będą robić brzydkie kupy z przeżarcia.


Po za tym witam całą waszą czwórkę na forum :kwiatek: .
 
 
Hebe 
Ekspert


Barfuje od: 01.2010
Udział BARFa: 90-100%
Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 21 Wrz 2011
Posty: 598
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2020-07-21, 07:13   

Blont napisał/a:
nie umiem wam załączyć zdjęcia chłopaków :hmm:


Fotosikiem fotosik.pl :)

Czekam! :D
_________________
Kalkulator barfnyswiat.org - czy to koci czy psi - nie zwalnia z myślenia, jest to tylko maszynka pomocnicza. Pamiętajcie o tym :) Masz jakieś pytanie - pytaj na forum barfnyswiat.org
 
 
Blont 


Dołączyła: 07 Lip 2020
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-21, 08:06   

Dzięki Sierra, ok chętnie będziemy przekraczać normy, chłopaki będą przeszczęśliwe.

Dzięki Hebe, nasze chłopaki Jurek i Rysiek
niestety nie umiem wkleić tu zdjęcia..
 
 
Sierra 

Barfuje od: 01.12.2018
Udział BARFa: 90-100%
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 04 Gru 2018
Posty: 752
Wysłany: 2020-07-21, 11:15   

 
 
Blont 


Dołączyła: 07 Lip 2020
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-21, 12:02   

Sierra napisał/a:
Obrazek


hahaha wspaniale, dziękuję bardzo

Czy jest na forum wątek poświęcony żywieniu kociąt?
Znajduje na wyszukiwarce pojedyncze posty, jednak chętnie dowiedziałabym się więcej.
 
 
Sierra 

Barfuje od: 01.12.2018
Udział BARFa: 90-100%
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 04 Gru 2018
Posty: 752
Wysłany: 2020-07-21, 12:46   

Proponuję poczytaj tutaj, o przepisach dla kociąt
https://www.barfnyswiat.o...der=asc&start=0

I tutaj, barf dla kociąt, czyli jak żywić maluchy
https://www.barfnyswiat.org/viewtopic.php?t=4547
 
 
Blont 


Dołączyła: 07 Lip 2020
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-21, 12:50   

super! thx.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template forumix v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne