BARFny Świat Strona GłównaBARFny Świat Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Kontakt  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Kotomania od tygodnia
Autor Wiadomość
onemorepanda 


Dołączyła: 23 Paź 2012
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-23, 23:54   Kotomania od tygodnia

Ahoj!
Jestem 23letnią studentką, która całe życie marzyła o psie, czytała o nich multum książek, prenumerowała wszelkie psie pisma, chodziła na wystawy etc. Tak się jednak złożyło, że w zeszłą niedzielę w nocy znalazłam na ulicy płaczącego, brudnego, chudego kociaka, którego najwyraźniej ktoś się pozbył. Cóż miałam zrobić, zapakowałam go w auto i wróciliśmy razem do domu ryzykując wojnę z moim narzeczonym. Nie było źle, wojna trwała raptem parę godzin :-D Teraz kitty jest naszym oczkiem w głowie, okazało się, że w chwili znalezienia miał tylko ok 5 tygodni! Także maleństwo... Strasznie się martwię o jego zdrowie, gdyż czytałam, że kotki powinny być karmione przez matkę do 13go tygodnia! :hair:
Ale weterynarz powiedział, że Stimpack (tak go nazwaliśmy) jest raczej zdrowy. Odrobaczyliśmy go, odpchililiśmy i w tym tygodniu zaszczepimy.
Przybywam na Wasze forum, żeby edukować się w temacie kotów, a głównie żywienia kota, ponieważ bardzo bym chciała, żeby Stimpack zdrowo się rozwijał.
Do tej pory dawałam mu Royal Canina dla kociaków od 1 do 4 miesięcy, raz dostał saszetkę Royala, raz pasztet (tak to się chyba nazywa) Animondy, buteleczkę mleka bez laktozy z Whiskasa, ciasteczka dla kotów o smaku łososia, kąski gotowanego kurczaka, kąski surowego kurczaka i żółtko jajka, którego nie chciał jeść.
Już wiem, że mokra karma jest lepsza od suchej i że jeśli już jakąś suchą podawać kotkowi, to Orijen. :-) Ale wiele nauki przede mną, także ja siadam do lektury, a wszystkich kocich wielbicieli serdecznie pozdrawiam! :D I dołączam parę zdjęć Stimpacka.






 
 
zenia 
BARFny Hodowca


Udział BARFa: 25-50%
Dołączyła: 22 Wrz 2011
Posty: 1134
Wysłany: 2012-10-24, 07:46