BARFny Świat Strona GłównaBARFny Świat Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Kontakt  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Pozdrowienia z Olsztyna!
Autor Wiadomość
Mglista 

Dołączyła: 18 Mar 2014
Posty: 27
Wysłany: 2014-03-18, 18:05   Pozdrowienia z Olsztyna!

Witam serdecznie!
Trafiłam na to forum dzisiaj, gdyż na poważnie zaczęłam rozważać kwestię przestawienia mojej 5-letniej kotki Dity na żywienie BARF-em. Przyczyna prosta i oczywista - jestem studentką weterynarii i po tym, czego się na słuchałam m.in. na ćwiczeniach z żywienia na temat karm dla zwierząt towarzyszących, coraz mniej przychylnie patrzę na karmy gotowe. Mimo że karmię kotkę jedzeniem nie najgorszym - suche TOTW, mokre Animonda carny, to chcę dla mojej kotki jak najlepiej, więc biorę Barf pod uwagę. Mam jednak jeszcze sporo wątpliwości - po pierwsze jak to wyjdzie cenowo ( teraz za żywienie miesięczne kociastej płacę ok. 45 zł). Jestem na utrzymaniu rodziców i mam ograniczone fundusze. Po drugie - co jeśli potrzebowałabym zostawić kotkę samą na cały dzień? Karmiąc suchym mogę wsypać chrupki do miski automatycznej i o nic się nie martwić, ale nie wiem, czy to wyjdzie z mięsem - mieszanka może obeschnąć, albo stać się mniej atrakcyjna dla kota. Po trzecie - podróże. Dita to kotka podróżująca, na wyjazdy zawsze zabieram odpowiednią dawkę suchego i szczelnie zamknięte saszetki i nie ma problemu. Ale podróż z mięsem, zwłaszcza kiedy np. w hotelu nie ma lodówki to już nie jest takie super. Dlatego jeśli zdecyduję się spróbować z barfem, chyba będzie to tylko uzupełnienie diety, bo z suchego zrezygnować się chyba nie da...
A tu macie Ditę :)
 
 
Sojuz 
Ekspert


Barfuje od: 09.2012
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 1432
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-18, 18:28   

Wwitaj na Barfnym Świecie!