BARFny Świat Strona GłównaBARFny Świat Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Kontakt  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Początki barfowania, jadłospis dla 6kg suczki
Autor Wiadomość
maryjane 

Dołączyła: 27 Lut 2016
Posty: 7
Wysłany: 2016-02-28, 18:25   Początki barfowania, jadłospis dla 6kg suczki

Witam wszystkich :)
To mój pierwszy wpis na tym forum, ogólnie jestem początkująca w BARFie i bardzo ciekawa nowej wiedzy.
Moja suczka ma 7 miesięcy, jest kundelkiem i waży prawe 6 kg. Wcześniej jadła suchą karmę lecz ostatnio zaczęły się strajki głodowe i stwierdziłam, że czas coś zmienić. Po przeczytaniu wieeelu informacji na temat psiej diety zdecydowałam się właśnie na BARF. I tu prosiłabym Was o pomoc. Jutro wybieram się do mięsnego, zauważyłam, że mają tam kilka fajnych rzeczy: wątróbki drobiowe i wołowe, szyjki z indyka no i oczywiście kurczaka, skrzydełka, piersi itd. Czy to będzie dobry początek dla mojej psinki? Oczywiście do tego warzywka i owoce. I tu też moje pytanie: jakie podawać? Aria uwielbia marchew, więc to na pewno wchodzi w grę, ale co jeszcze?

Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc :)
 
 
Milva 


Udział BARFa: 90-100%
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 10 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Gołąb/Puławy
Wysłany: 2016-02-29, 11:37   

Jeśli pies nie jadł wcześniej surowizny, zaleca się by przy wprowadzaniu nowej diety rozpocząć od żwaczy. Jeśli jednak nie masz do nich dostępu, spróbuj na pierwszy raz podać samo mięso, bez kości i podrobów. Możesz zakupić na przykład uda z kurczaka czy indyka ze skórą i wyciągnąć z nich kości. Gulaszowa wołowina też może się sprawdzić na początku. Dopiero później, powoli wprowadzaj inne mięsa, podroby i na koniec mięsne kości. Uważaj z wątróbką, podanie zbyt dużej ilości jednorazowo często wywołuje biegunkę.

O tym, jak przestawiać psa na barf przeczytasz tutaj: http://www.barfnyswiat.org/viewtopic.php?t=333