BARFny Świat Strona GłównaBARFny Świat Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Kontakt  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Powitanie
Autor Wiadomość
Elżbieta1971 

Dołączyła: 04 Wrz 2018
Posty: 1
Wysłany: 2018-09-05, 21:01   Powitanie

W dniu dzisiejszym zostałam przyjęta do Grupy, w związku z czym pragnę wirtualnie przywitać się ze wszystkimi, podziękować za przyjęcie oraz przedstawić mojego włochatego "synka" oraz siebie. Mam na imię Ela, z wykształcenia jestem psychologiem i miłośniczką kotów. Moje szczęście to 6miesięczny kotek Norweski Leśny o imieniu OMAR. Jest u nas od 3dni i już skradł mi serce. Jako jego nowa mama pragnę dla niego jak najlepiej. Jest kocurkiem, który w hodowli dostawał BARF i widzę, co takie jedzonko robi z kociakiem. Jest zdrowy, pogodny, dorodny ima cudne futerko.
3 tygodnie temu musiałam uśpić moją Koteczkę rasy Mine Coon, która była z nami 7 lat. Coco - tak miała na imię, ciężko zachorowała (guz śledziony, kardiomiopatia przerostowa serduszka). Było nam bardzo ciężko ale nowy maluch w pewnym stopniu ukoił to cierpienie.
Liczę na to, że dzięki Waszemu doświadczeniu i poradom, uda mi się dać Omarowi wszystko co najlepsze.
Pozdrawiam serdecznie :macha:
 
 
Chandni 

Wiek: 31
Dołączyła: 12 Sty 2018
Posty: 152
Wysłany: 2018-09-06, 20:27   

Witamy :) zachęcamy (mam nadzieję, że Administracja nie będzie zła, że piszę w imieniu Wszystkich :mrgreen: ) do czytania postów, nauki oraz pokazania nam tego słodziaka :love:
Jeżeli chcesz, to my także chętnie zobaczymy Coco. Niestety, na niektóre wydarzenia nie mamy wpływu :-(
 
 
kambuzela 


Wiek: 62
Dołączyła: 17 Sie 2018
Posty: 42
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-09-09, 10:58   

Fajnie, że jest nas coraz więcej:)
Dzień dobry :kwiatek:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach