BARFny Świat Strona GłównaBARFny Świat Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Kontakt  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Kocie Smaki Agnieszka Cholewiak-Góralczyk
Autor Wiadomość
Poldek44 

Dołączyła: 24 Lis 2021
Posty: 3
Skąd: Piechowice
Wysłany: 2022-01-18, 13:17   Kocie Smaki Agnieszka Cholewiak-Góralczyk

Dzień dobry :-) Przeszukałam troszkę forum i nie udało mi się trafić na wątek z tą książkę to piszę tu... Jestem początkującą osobą w temacie barfowania. Trafiłam właśnie na książkę Agnieszki Cholewiak-Góralczyk "Kocie Smaki. O zbilansowanej diecie dla kotów". Autorka (zoodietetyk) podaje tutaj gotowe przepisy dla naszych milusińskich.
Może ktoś z Was przeczytał książkę i podzieliłby się opinią na jej temat. Czy ja, jako osoba na samym początku drogi pt. BARF, mogę się opierać na przepisach zawartych w tej książce? Mam dwie kotki Maine coonki, dwuletnie, zdrowe. Są w trakcie zmiany karmy na wysokomięsną. Idzie to jeszcze trochę z oporem, bo są strasznie wybredne, ale małe sukcesy już są :-) Mięsko surowe dostają 3 razy w tygodniu i nawet im smakuje. Nie wiem jeszcze jak będzie gdy dodam suplementy, tego się ciut obawiam. Dlatego takie przepisy z tej książki może by były fajne na początek :-)
Pozdrawiam
Gosia
_________________
Gosia
 
 
Oscietra 


Dołączyła: 19 Mar 2022
Posty: 16
Wysłany: 2022-04-05, 13:41   

Jeśli koty są zdrowe, to tak, możesz :)
 
 
Issevi 

Dołączyła: 09 Sty 2023
Posty: 5
Wysłany: 2023-02-08, 13:00   

.
 
 
Hebe 
Ekspert


Barfuje od: 01.2010
Udział BARFa: 90-100%
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 21 Wrz 2011
Posty: 1043
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2023-02-09, 18:04   

Poldek44, zawsze możesz korzystać z gotowych przepisów, nie tylko z książki ale też z forum (jak są sprawdzone i "zatwierdzone").