BARFny Świat Strona GłównaBARFny Świat Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Album  Kontakt  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Witamy mrrrucząco!
Autor Wiadomość
Solarie 


Barfuje od: 18/08/2012
Udział BARFa: 90-100%
Pomogła: 1 raz
Wiek: 31
Dołączyła: 24 Lip 2012
Posty: 114
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2012-08-08, 20:55   Witamy mrrrucząco!

Witam cieplutko Forumowiczów!

Od jakiegoś tygodnia dokładnie studiuję forum, brnę przez kolejne tematy, dokształcam się i tym samym nieuchronnie zbliżam się do dnia, kiedy podam swojemu kociakowi pierwszą BARFną mieszankę.
Malagito ma aktualnie 10 miesięcy, jest ze mną od lutego 2012r., kiedy to wyadoptowałam go z krakowskiej Fundacji AFN. :-D Myślę, że przez te parę miesięcy zrobiłam ogromne postępy jeśli chodzi o świadome żywienie mojego czterołapnego - na początek został przywitany karmą Sanabelle Kitten, ale dość szybko (na szczęście) dowiedziałam się o istnieniu zdrowszych dla kota bezzbożówek i powoli przestawiłam go na PoN. Myślałam, że to już koniec poszukiwań, a Malagito jest na jak najzdrowszej diecie... i wtedy dokonałam kolejnego odkrycia - BARFa. :mrgreen: No i cóż mogłam począć, chcąc dla swojego futrzaka jak najlepiej? Po zapoznaniu się z zasadami diety, mimo początkowych wątpliwości, stwierdziłam, że gra jest warta świeczki, zwłaszcza, że Malagito szaleje, kiedy tylko w jego misce ląduje surowe mięso lub podroby (dotychczas niesuplementowane, bo do niedawna nie wiedziałam, że tak się z kocim jedzeniem da ;-) ).
Także jesteśmy z futerkowym na jak najlepszej drodze do rozpoczęcia barfowania - póki co czekam aż Ekozwierzak dostanie mniejsze opakowania oleju z łososia, żeby złożyć pełne zamówienie na suplementy i okaże się czy Malagito porzuci gotowe karmy na rzecz mojego pichcenia. :twisted:

A oto Malagito w pełnej okazałości:




Niniejszym akcentem kończę swój post, życząc czytającym miłego wieczoru. :-)
_________________
Jesteśmy tu.